محسن یگانه

محسن یگانه

متولد ۲۳ اردیبهشت ۱۳۶۴ در گنبد کاووس هستم . از اول در دوران بچگی تو فعالیتهای فرهنگی و هنری زود موفق می شدم تا اوایل دوران دبیرستان آدم موفقی بودم همه چی خوب بود تا شروع دبیرستان!

به خاطر ماموریت های مادرم چون استاد دانشگاه بود مجبور به سفر اراک شدم افت شدید درسی داشتم ! بعد از اراک به شهر خودم برگشتم بعد از یک سال به تهران آمدم و حدود ۱۰ ماه بم و یک سال ساری بعد در تهران دانشگاه قبول شدم و در تهران ماندگار شدم . بعد از فیلم پرپرواز در دوران دبیرستان تازه تفاوت بین سازها رو فهمیدم من افتخار میکنم که خیلی دیر شروع کردم ولی موفق شدم و از کارای حرفه ای موزیک برمیام ! از اون موقع یک گیتار خریدم و شروع کردم به تمرین به صورت تجربی , بله تجربی ! چون خانواده ام زیاد علاقه ای نداشتند که موزیکو به درسم ترجیح بدم چون مجبور بودم افت تحصیلیو جبران کنم , سخت گیر شدم و وارد دانشگاه تهران در رشته مهندسی صنایع شدم , از همان لحظه ای که وارد دانشگاه شدم شروع به فعالیتهای جدی در موسیقی نمودم و سریع کارامو ضبط کردم و اکثر کارای من از لحاظ حرفه ای ضعیف ولی از لحاظ احساسی قوی بودن ! (اردیبهشتی بودنم باید یه جا به درد بخوره دیگه )

توی چند سالی که دارم کار میکنم بالای ۳۰۰ اجرا داشتم که اگه بخوام توضیح بدم باید یه سایت برای این کار راه اندازی کنم , فقط چیزای مهم و میگم , اولین باری که روی صحنه رفتم به هیچ عنوان از استرس خبری نبود شاید بعضی جاها به خاطر جو خوبی که تو سالن بوده یه مقدار برای ابراز احساسات هول می شدم ! از همان اجرای اول با سالن پر از جمعیت روبه رو شدم و برای اجرای من آمده بودن و این مهمترین عامل توی اجرای من بوده و هستو خواهد بود , همیشه هر چقدر حاضرین توی سالن آدمای صمیمی و خونگرم باشن منم همونقدر سر حال قطعاتمو اجرا میکنم , همیشه وقتی خستگی راهی که منو به اینجا رسونده فکر می کنم سالن پر کنسرتام میاد جلوی ذهنم و دیگه بهونه ای برای خستگی نیست ! هنوز حرف برای گفتن دارم اما به همین بسنده میکنم ! هر چی که هستم از لطف خدا دارم و عشقی که هوادارم بهم دارن همونطوری که تا اینجای راه کم نیاوردم , ایشالا با داشتن خدا به این بزرگی و طرفدارای عزیز و همسرم , ایشالا یادم نره کی بودم و کی هستم! تا وقتی که قرار باشه بخونم , ملودی بسازم ترانه بنویسم به عشق شما تو کوچترین مسائلم کم نمیزارم . به امید روزی که بتونم اونجوری که مردم دوست دارن کنسرت اجرا کنم .

جوایز و افتخارات

برنده بهترین خواننده کشور طبق نظر سنجی مردمی و بررسی های عمومی از مجله رونا – برنده جایزه بهترین ملودی ساز کشور – دریافت عنوان دومین شاعر کشوررکورددار تعداد کنسرت در سال ۸۹-۹۰ – آهنگ ساز اصلی خواننده هایی چون : رامین بی باک – فرخ قریب – محسن چاوشی – ترک سکوت (برنده عنوان بهترین ترک موسیقی در سال ۸۹).

 

 

آلبوم آخه دل من :

۰۱ – Akhe Dele Man Sale Kabise.mp3
02 – Atish Pare.mp3
03 – Delamo Bordi.mp3
04 – Karbala.mp3
05 – Ro To Kam Kon.mp3

آلبوم نفس های بی هدف :

۰۱ Nafas Haye Bi Hadaf.mp3
02 Akheh Deleh Man.mp3
03 Nakhastam.mp3
04 Gonahi Daram.mp3
05 Inja Jaye To Nist.mp3
06 Cheshmhay Khiseh Man.mp3
07 Sareh To Balaa Begir.mp3
09 Hichki Nemituneh Befahmeh.mp3
10 Benevis Az Sareh Khat.mp3
11 Akheh Deleh Man (Bi Kalaam).mp3

آلبوم رگ خواب :

۰۱٫ Sokoot-.mp3
02. Dorahi-.mp3
03. Adama-.mp3
04. Rage Khab-.mp3
05. Man To Ro Kam Daram-.mp3
06. Zarabane Makos-.mp3
07. Nabashi-.mp3
08. Azab-.mp3
09. Bemoon-.mp3
10. Hafezeye Zaeif-.mp3

آلبوم سال کبیسه :

۰۱ – Boro Boro.mp3
02 – Khabar Nadari.mp3
03 – Nashkan Delamo.mp3
04 – Nefrin.mp3
05 – Khial.mp3
06 – Sale Kabise.mp3
07 – Sarnevesht.mp3
08 Nashkon Delamo.mp3

آلبوم وقتی رفتی :

۰۱ – Ghorbate Man.mp3
02 – Hanoz.mp3
03 – Chi Begam.mp3
04 – Nefarin.mp3
05 – Vaghti Nisti.mp3
06 – Kodom Shans.mp3
07 – Vaghti Rafti.mp3
08 – Malali Nist.mp3
09 – Ey Dele Tanha.mp3
10 – ayene cheshmhaye To.mp3
11 – Yeki Bod.mp3
12 – Jome.mp3

تک آهنگ ها :

Aseman Hamishe Abri Nist (Orginal).mp3
Ey dele Tanha(Www.AsraMusic.Com).mp3
Faseleha.mp3
Gharibeh.mp3
Gole Aftab (Www.AsraMusic.Com).mp3
HASRAT BE DEL.mp3
Jaye To Nist (Old Version).mp3
Mohsen – Eskele (Www.AsraMusic.Com).wma
Mohsen Chavoshi Feat Mohsen Yeganeh – Nafas Borideh(New Version)(Www.AsraMusic.Com).wma
Mohsen Yegane – Javoone Ariaii (Www.AsraMusic.Com).mp3
Mohsen Yeganeh (SOLO) Faraon.mp3
Mohsen Yeganeh – Adama (Old Version).mp3
Mohsen Yeganeh – Ashk.mp3
Mohsen Yeganeh – Chopoone Dorooghgoo.mp3
Mohsen Yeganeh – Ende Khalaf.mp3
Mohsen Yeganeh – Fadakari (Www.AsraMusic.Com).mp3
Mohsen Yeganeh – Ghalbe Yakhi.mp3
Mohsen Yeganeh – Gorgo Mish 192 .mp3
Mohsen Yeganeh – Haras.mp3
Mohsen Yeganeh – Javab.mp3
Mohsen Yeganeh – Mah Asal (Titrazh) (Www.AsraMusic.Com).mp3
Mohsen Yeganeh – Mitarsam.mp3
Mohsen Yeganeh – Naro Az Aghoosham (Www.AsraMusic.Com).mp3
Mohsen Yeganeh – Pareye Tanam Kojast.mp3
Mohsen Yeganeh – Shahid (New Version) (Www.AsraMusic.Com).mp3
Mohsen Yeganeh – Zendoni (Www.AsraMusic.Com).mp3
Mohsen.Yeganeh–Gardo.Ghobar(Www.AsraMusic.Com).mp3
Mohsen.Yeganeh–Heif.mp3
Mohsen.Yeganeh–Mix64 (Www.AsraMusic.Com).mp3
Mohsen.Yeganeh-Khakestar.mp3
Mohsen.Yeganeh-Marge.Khamooshi.mp3
MohsenYeganeh-Kash.mp3
MohsenYeganeh-OmidiKeNemibazam.mp3
MohsenYeganeh-Yalan.mp3
Mohsen_Yeganeh_Giram (Www.AsraMusic.Com).mp3
نظرات شما عزیزان:


[ چهار شنبه 27 دی 1391برچسب:محسن یگانه,اهنگ های محسن یگانه,عکس محین یگانه ,اهنگ جدید محین یگانه,, ] [ 8:19 بعد از ظهر ] [ علی خاکساری ]
[ ]